17. 2. 2012.

Nema zakona protiv toga što oni čine


Rodney Smith

moj sused je dobar tip ali me totalno
zbunjuje:
ustaje veoma rano, odlazi na posao;
njegova žena radi, imaju dvoje slatke
dece;
predveče on stiže kući, ponekad vidim
decu, na trenutak i
ženu;
do 9 uveče sva svetla u njihovoj kući
pogašena su;
i njihovi se dani ponavljaju tako;
izgleda mi kao dovoljno inteligentan čovek
od preko 30 godina;
jedino objašnjenje za njegovu
šemu je da sigurno
uživa u svom
poslu
veruje u
Boga,
seks,
porodicu.

ne znam zašto
ali tamo kod njih
večito očekujem iznenadni
lom prozora
očekujem krike i psovke
da vidim svetlo i 3 ujutro
da vidim
flaše u letu
ali već 5 godina
njegova je šema ostala
ista.
zato se
umesto njega
ja brinem za one druge stvari
koje ne verujem
da ih njegova žena
obožava:
»Henk, već sam
bezbroj puta
mogla da zovem policiju
ali nisam.«

ponekad
dođe mi da ja zovem
pubove zbog njih
ali mislim da pubovi
ne bi razumeli moje
optužbe.

njihova crvena svetla
pale se i gase
bela lica u tamnoplavom:
»gospodine, nema
zakona
protiv toga što oni
čine...«

Zagonetka
Čarls Bukovski


Нема коментара:

Постави коментар