21. 3. 2012.

Ranjave od ljubavi


© ekhoz 

mala tamnoputa devojko sa 
ljubaznim očima 
kada dođe vreme da 
upotrebiš nož 
neću ustuknuti i 
neću te okriviti,
dok voziš sama duž obale 
dok palme plešu,
dok živi ne dolaze
dok mrtvi ne odlaze,
neću te okriviti,
samo ću
pamtiti poljupce
naše usne ranjave od ljubavi
i kako si mi dala
sve što si imala
i kako sam ti ja
ponudio ono što je ostalo od
mene,
i pamtiću tvoju malu sobu
osećaj tebe
svetlo u prozoru
tvoje ploče
tvoje knjige
našu jutarnju kafu
naša podneva naše noći
naša tela prosuta zajedno
u snu
tvoju nogu moju nogu
tvoju ruku moju ruku
tvoj osmeh i toplotu
tebe
koja si učilila da se ponovo
smejem.
mala tamnoputa devojko s ljubaznim očima
ti nemaš
nož. taj nož je
moj i neću ga još
upotrebiti.


ranjave od ljubavi
Čarls Bukovski 

What Matters Most Is How Well You Walk Through the Fire (1999).
Čarls Bukovski, Pesme 3. LOM, Beograd (2007). Preveo Flavio Rigonat.


Нема коментара:

Постави коментар