7. 4. 2012.

Jutro


© Miha Skulj

Poslije noćne kiše. Svanulo krvavo jutro.
Blješte vode niz cestu ko male vatre.

Poslije noćne muke,
O, zašto mi crvenim jutrima
Navještaš nemirne dane?
Je li to neka nebeska šala
Suncu na njegovom putu? – O, lako je suncu,
Na nevidljivom koncu Tvoje sile hoditi nebom,
Vječno i isto!
A meni je teško držati korak u svirepoj igri
Sjaja i mraka nad mojom ubogom glavom.
I, ako je nesvjest konac ko i početak
Tog kratkog sna,
Zašto me budiš crvenim jutrima?

(1919)

Jutro 
Ivo Andrić

1 komentara:

  1. Hvala na objavi ove pjesme!Ovo je jedna od nama omiljenih Andrićevih pjesama!
    I mi se na svom blogu bavimo književnošću.
    Bilo bi nam drago kada biste nas posjetili:
    http://invitationtoinspiration.blogspot.com/2012/04/how-i-got-to-be-who-i-am.html

    ОдговориИзбриши