27. 5. 2012.

Tužna istorija mene


© Denis Olivier


to je užasan način života:
okružen
večito-nadrkanima,
bezosećajnima i
gotovo ludima.

ali moja rana iskustva bila su
sasvim slična.

trebalo bi da sam se do sada
privikao na sve to.

od mog besnog ključalog
sitničavog oca
do

niza žena
koje su došle kasnije
sve od reda uništene
despresijom,
uzaludnim gnevom,
vriskanjem i
besmislenim
samo-
sažaljenjem.

sreća i jednostavna radost
izgledale su svima njima kao
proste bolesti koje treba
iskoreniti

ova istorija
mene:
taj užasan način
života.

ali osećam da sam sada ugrabio
pobedu
nad svom tom zaludnom
besnom crnom
histerijom.

sada sam preživeo sve
to i
mogu da me zatuku svojim
gnevnim životima i
spale me na mom
odru

ali nekako
sam pronašao trajni
mir
koji nikada ne mogu
da mi
oduzmu.


Tužna istorija mene, Čarls Bukovski 

Preveo Flavio Rigonat

Нема коментара:

Постави коментар